Super trots zijn we dat we hebben kunnen bijdragen aan het winnen van de felbegeerde Werf& publieksaward 2020 en SAN Accent prijs. Voor de arbeidscampagne die de Impact Agency 0to9 voor het Franciscus realiseerde, maakte CCO010 de campagne video “Wie de klomp past” en verzorgden we de campagne fotografie. De welbekende klomp als symbool voor de dagelijkse praktijk in het ziekenhuis. De campagne als mede de campagnefilm waren een groot succes.
Dankzij de campagne steeg het aantal sollicitaties met 10% ten opzichte van de campagneperiode van het jaar ervoor met daarbij 26% meer aangenomen verpleegkundigen en 50% meer aangenomen gespecialiseerde verpleegkundigen.
Een mooie opdracht waar we vanuit CCO0010 met veel plezier op terugkijken. Van een shoot op de IC tot een kijkje in de operatiekamer. Dit is een voorbeeld van een projecten waar de bevlogenheid van zowel 0to9 als CCO010 resulteert in een hele mooie en waardevolle communicatietool.
Nik Lijnis Huffenreuter
+31 6 430 20 685